پارچه کتان پرده ای/کارخانه بافت و تکمیل پارچه کتان پرده ای

پارچه کتان پرده ای در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا امروزه در بازار سهم خاصی را در پارچه پرده ای به خود اختصاص داده است.
این پارچه کتان علاوه بر زیبایی که به خانه شما می آورد باعث می شود خانه و فضای داخلی منزل شما نیز بسیار بهتر و بزرگتر دیده شود.
پارچه کتان چیست که اینهمه پر طرفدار و با صرفه و زیباست؟

پارچه کتان چیست؟

پارچه کتان پرده ای چیست؟

همه ما چه با پارچه های کتان آشنا باشیم  و چه آشنا نباشیم آن را حتما در طول زندگی بارها و بارها استفاده کردیم و با آن لباس های زیبا دوخته ایم. یکی از یکی از پرمصرف ترین جاهایی که شما پارچه کتان را استفاده می کنید البسه است اما می‌خواهیم بدانیم این پارچه چگونه تهیه میشود و چگونه در کارخانه پردازش می‌شود.
پارچه کتان از الیاف طبیعی گیاه کتان تشکیل می شود و به خاطر ویژگی هایی که دارد و به خاطر مواد طبیعی تشکیل دهنده که  گیاهی گلدار است بسیار انعطاف پذیر و خنک است و به همین دلیل بسیار تنفس پذیر است امروزه  به علت نفوذ پذیر بودن آن در فصول گرم سال بسیار استفاده می شود هرچند که در گذشته هم این ویژگی آن بسیار مورد توجه بوده است.
این پارچه برای اولین بار ظاهر آن در کشور گرجستان پیدا شده است اما در اروپا هم  رد پای این پارچه از دیر باز  دیده شده است. در گذشته تولید پارچه کتان از گیاه کتان بسیار سخت بوده است زیرا به دلیل سختی به صورت یکدست در نمی آمد اما امروزه پارچه کتان دیگر آن پارچه و کالای لوکس که تنها  در اختیار تنها قشر خاصی از جامعه بود، نیست.

با ظهور کارخانه ها و تکنولوژی جدید این پارچه در اختیار تعداد بسیار زیادی از افراد جامعه قرار  گرفت.ی‌ از ویژگی‌های این پارچه همانطور که در بالا گفتیم می توان به خنک بودن آن و بافت یکدست بسیار درخشان آن اشاره کرد این پارچه مانند پارچه های پنبه ای دارای ویژگی های بسیار شبیه به هم هستند.
پارچه علاوه بر آن که در تهیه انواع پوشاک زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد در تولید انواع پارچه کتان پرده ای و وسایل خانه مانند کوسن ملافه و روکش های صندلی و دستمال های خانگی  نیز استفاده می‌شود زیرا بسیار دارای انعطاف بوده و آبگیر است از و شستشوی آن بسیار راحت است.
این پارچه ها چون به آب و مواد شوینده مقاوم هستند می توان آنها را به راحتی و با یک شوینده مناسب در خانه بصورت دستی و ماشینی شست و حتما لازم نیست که آنها را به خشکشویی ببرید.
هرچند که پیشنهاد ما برای پارچه پرده ای بردن آن به خشکشویی است.
برای شستن پارچه کتان پرده ای  سعی کنید حتما از آب خنک استفاده کنید .
این پارچه ها هم مانند تمام پارچه هایی که از الیاف طبیعی ساخته می شود چروک میشود ، اما این بدان معنی نیست که دیر صاف می شود یا اتو کردن آنها سخت است شما می توانید به راحتی در منزل آنها را اتو کنید.

در صورتی که چروک های پارچه کتان بسیار عمیق است و می‌توانید از اتو بخار و یا پارچه های نازک و مرطوب ( در روی پارچه کتان ) استفاده بفرمایید.

ویژگی پارچه کتان پرده ای

ویژگی پارچه کتان پرده ای

چرا این پارچه برای پرده استفاده می شود؟
به این دلایل! این پارچه برخلاف پارچه نخی پنبه ای آب رفت آن بسیار کم است و عبور جریان هوا و سازگاری آن با بدن انسان و عدم حساسیت از ویژگی هایی است که آن را برای استفاده روزمره چه در خانه و چه در البسه مهم می سازد.
پارچه کتان پرده ای در برابر نور خورشید و دما نیز بسیار مقاوم است و الیاف آن و ترکیباتش در صورت دمای زیاد به هم میریزد تنها شاید تغییر رنگ بدهد.
این پارچه بر خلاف مخمل در خانه ها و اتاق های کوچک هم قابل کاربرد است و خانه شما را کوچک نشان نمی دهد.
براحتی به دلیل رنگ های متنوع با سایر مبلمان خانه ست می شود و ترکیب زیبایی در خانه می سازد.
فقط توجه داشته باشید که قبل از خرید پارچه پرده ای با توجه به مدل و اندازه پنجره و یا در متراژ آن را در نظر بگیرید و در صورت لزوم با یک مشاور آشنا و مجرب مشورت  بگیرید تا پارچه مناسب و متراژ درست را تهیه فرمایید.

خرید عمده پارچه کتان

تفاوت خرده فروشی و عمده فروشی پارچه کتان پرده ای و سایر پارچه پرده ای در این است که وقتی کالایی را از عمده فروشی می خرید بسیاری از واسطه ها که به طرق مختلف بر سر راه قرار می گیرند را حذف می کنید. خرید عمده تقریبا همیشه به در ابعاد حجم بسیار زیاد انجام می‌شود و به همین دلیل به شما به قیمتی بسیار کمتر از خرده فروشی داده می شود.
تفاوت بین قیمت خرده فروشی و عمده فروشی را در بازار حاشیه می‌گویند. مقدار سودی که خرده فروش ها از خرید عمده  به دست می آورند معمولاً بین  اجناس مختلف بسیار متفاوت است اما معمولا دارای فرمول یکسانی برای اکثر جنس ها می باشد،اما چیزی که ثابت است درصد بالای سود در خرید عمده و بصورت آنلاین است.
در صورت خرید محصولات از یک عمده فروش خوشنام با قیمت مناسب  شما می توانید در اکثر مواقع جنس و پارچه را در اختیار خود داشته باشید و از لحاظ مالی برای شما بسیار به صرفه تر است.
جهت خرید آنلاین و حضوری و عمده پارچه کتان پرده ای با مشاوران مجرب مجموعه ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما