پارچه پشت پرده ای/ارزانترین قیمت عمده پارچه پشت پرده ای در بازار تهران

پارچه پشت پرده ای در انواع و اقسام گوناگون در بازار موجود است.
اما شاید بتوان گفت که فیلامنت پشت پرده ای و فیلامنت نخ تابیده یکی از پر فروشترین پارچه های بازار است که در خانه ها بکار می رود و جزو اکسسوری های منزل می باشد.

خصوصیات پارچه پشت پرده ای

خصوصیات پارچه پشت پرده ای

پشت پرده ای ها و لباس دخترانه اسب تک شاخ در هر منزلی برای پرده ها کاربرد و تقریبا حیاتی هستند.
و این نه به دلیل زیبایی بلکه دلایل دیگری دارد که از آن می توان به

گرفتن جلوی نور و تابش بیش از اندازه خورشید نام برد، از دیگر استفاده های پارچه های پشت پرده ای عایق دما تا حد زیادی و جلوگیری از ورود گرد و خاک به خانه و حفاظ در برابر دیگر پنجره ها است.

در هنگام خرید پشت پرده ای ها از هر جنس و رنگ حتما در متراژ و اندازه آن نهایت دقت را بکار برید تا پارچه به اصطلاح کم نیاید، پشت پرده ای ها معمولا ساده هستند اما اگر مدل خاصی مد نظرتان است،حتما با خیاط یا دوزندکان پرده مشورت داشته باشید تا. بهترین متراژ و جنس را تهیه نمایید.

از نکات مهم دیگر در تهیه فیلامنت پشت پرده ای هزینه و بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید ، سعی کنید با تحقیق و پرس جو بهترین جنس را با بودجه خود بخرید.

و در انتها دو نکته : حتما اگر در خانه  کودک و یا حیوان خانگی نگه داری می کنید سعی کنید کمی ارتفاع پشت پرده ای را کمتر بگیرید و با زمین فاصله داشته باشد تا هنگام بازی بچه ها و حیوانات خانگی و آویزان شدن از آن  پرده دچار پارگی و کشیدگی از بالای آن نشود.

و نکته دوم آنکه در اتاق های کوچک و یا خانه های کوچک سعی کنید از این پارچه به تنهایی برای پرده استفاده کنید زیرا استفاده از آن به عنوان پشت پرده ای خانه را بسیار کوچکتر از حد معمول نشان می دهد.

شستشو و اتو انواع پشت پرده ای

جهت شستشوی انواع پشت پردهای و لباس طوطی سانان پیشنهاد ما این است که آن را مثل همیشه به خشکشویی ها ببریم اما اگر به خاطر هزینه ها و حمل و نقل آن و زمان �ای شما مشکل است می توانید آن را در خانه به صورت ماشینی و یا به صورت دستی بشویید در این صورت بهتر است که حواستان به این نکته باشد که آن را حتماً با شوینده‌های بسیار ملایم و خواص اسیدی کم بشویید زیرا ممکن است به الیاف و رنگ پارچه دچار تغییراتی بشود و اما برای اتو چون حتما باید صاف بایستد حتما آن را به اتوشویی برد تا آن ها آن را اتو کند اما اگر پرده آویزان است و کمی دچار چروک شده است می توانید در همان حالت آویزان از بخارشور استفاده کرده و آن را صاف کنیم با توجه به الیاف استفاده شده در انواع پشت پرده های فیلامنت این پارچه به دلیل الیاف مصنوعی معمولاً کم چروک میشود یا آنقدر دچار چروک های عمیق نمی شود ولی باز هم با این حال پیشنهاد ما استفاده از اتو های پیشرفته خشکشویی ها است. از به کار بردن اتو داغ به صورت مستقیم بر روی پارچه پردهای جدید خودداری فرمایید و در صورت استفاده از اتو آن را در حالت بسیار ملایم قرار داده و به صورت غیر مستقیم و از پشت پارچه را اتو بفرمایید تا مدت زمان بیشتری برای شما در خانه زیبایی و شکیل بودن را در مقام بیاورد

قیمت و عرضه عمده فیلامنت نخ تابیده

قیمت و عرضه عمده فیلامنت پشت پرده ای

قیمت پارچه فیلامنت نخ تابیده مانند هر پارچه دیگری بستگی به این دارد که شما آن را چگونه و تحت چه شرایطی خریداری میکنید به طور مثال اگر شما جزئی از بازار خریداری می کنید به هر حال نباید انتظار داشته باشید که پارچه با قیمت پارچه عمده و از درب کارخانه به دست شما برسد.

هر پارچه ای شامل هزینه های تولید الیاف و هزینه های الیاف بسته به جنس آن و هزینه های جانبی کارخانه می باشد با این حال شما حتماً سعی کنید در صورتی که دارای تولیدی و کارگاه می باشید به صورت عمده خریداری کنید زیرا برای مدت طولانی این پارچه ها را در محل کار خود دارید و به صورت قیمت مناسب و به درب کارخانه آن را دریافت می‌کنید با آنکه قیمت های مجموعه ما بسیار مناسب است اما ما همچنان دغدغه کیفیت و رساندن بهترین جنس به مشتریان خود را داریم با خرید از ما شما ضمن برخورداری از خرید ارزان و کیفیت خوب قطعاً با مجموعه ما آشنا شده و از خریداران دائمی ما می شوید جهت خرید انواع پارچه پشت پردهای با تلفن های مندرج در وب سایت و یا کانال های تلگرام تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند خرید شما از ما باعث افتخار ماست.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما