پارچه نمدی ضخیم+تولید و پخش مستقیم انواع نمد در کارخانه نمد ورامین

پارچه نمدی ضخیم در ضخامت های گوناگون در بازار موجود می باشد که بستگی دارد شما برای چه کاری می خواهید از آن استفاده کنید
این پارچه و لباس دخترانه اسب تک شاخ پر فروش از انواع تولیدات کارخانه ای بدون وون یا بافت بوده و دارای کاربردهای متفاوت و در نتیجه رنگ های متنوع و فراوان است
.بالطبع این پارچه ها دارای ضخامت، وزن و گرماژ متفاوت هستند
بسته به نوع استفاده شما و کاربردهایش اگر در خانه یا محیط خود سر  بگردانید کالاهای زیادی می بینید که با این پارچه دوخته و تولید شد
.دنیای امروزه نیاز مبرمی به تولیدات انواع پارچه ها دارد
.زیرا در تولید اغلب کالا ها و وسایل محیط اطراف ما نقش دارند

تولید پارچه نمدی ضخیم

تولید پارچه نمدی ضخیم

پارچه نمد و لباس طوطی سانان از زمان های قدیم مورد استفاده اکثر افراد بوده و به روش دستی و یدی و با استفاده از الیاف طبیعی مانند پشم انواع حیوانات اهلی اکثرا به دست زنان بافته می شده است.
این کار چون بسیار پر زحمت بود و زمان بسیار طولانی صرف درست کردن نمد می شد در اکثر خانه ها زنان زمان طولانی را به تولید نمد و پارچه سازی و نساجی اختصاص می دادند.
اما امروزه با وجود پیشرفت های بشری کارخانه های بزرگ با دستگاه های مدرن و تمام اتومات ساخته می شود.
و‌ زحمت آن به گردن دستگاه های پیشرفته افتاده و تنها با فشردن چند دکمه کار خود شروع. می‌کنند و پس از ساعاتی نمد را تحویل می دهند.
با وجود پیشرفت علم و ازیاد جمعیت و گرانی الیاف طبیعی که معمولا از حیوانات بدست می آمد مانند پشم ، مو و غیره
استفاده از الیاف پلی استر بسیار رایج شد و الان جایگزین الیاف طبیعی شده است. و با حداقل در ترکیب با یکدیگر با درصدهای مختلفی هستند.
الیاف بکار رفته در نمد پلی استر و پلی آمیدها و پلی پروپیلن استفاده می شود .
اما امروزه پارچه نمدی به روش صنعتی، در کارخانه های بزرگ صنعتی، با استفاده از نیروی انسانی زیاد، مواد اولیه متنوع، الیاف مصنوعی مانند پلی استر و دستگاه های و روش های مدرن تولید می شود.
چه الیاف طبیعی باشد و چه الیاف مصنوعی مهم این است که از بهترین مواد استفاده شود تا بهترین پارچه را تولید و در اختیار مردم قرار دهد. تا رفع نیاز برای هر قشری که بدان نیاز دارد بشود.
پارچه نمد 4 میل معمولا برای دوختن انواع تزیینات و ابزار زیبا و کوچک بکار می روند. ضخامت این پارچه سبب می شود کاربردهای زیادی داشته باشد و همچنین طرفداران زیادی در حوزه تزیینات دارد.
اگر خودتان تولیدی داشته باشید قطعا با این پارچه زیاد کار کرده اید.
اما اگر برای افزایش اطلاعاتتان دارید این مطلب را می خوانید قطعا کیفهای دستی ، کلاه ها و … را دیده اید ، این همان کاربردهای نمد4 میل است!
از نمدهای با گرماژ پایین تر معمولا برای تزیینات و کاردستی ها استفاده می کنند اما در نمد های ضخیم تر رای صنایع بسیار مقبول تر و مرگورد توجه قرار می گیرند و نیاز کارخانه را در مورد پارچه های نمدی بر طرف می سازد. معمولا پارچه های نمدی بکار رفته در صنایع در رنگ های مات و تیره هستند و این کاملا برعکس کاربرد نمدهای بکار رفته در تزیینات و کاردستی ها می باشد که از رنگ های متنوع در ساخت آن بکار می برند و شاید یکی از دلایل محبوبیت نمد بعد از پارچه و انعطاف پذیری آن همین رنگ بندی متنوع و شاد آن است که می شود برای هر سنی از آن در ساخت تزیینات و البسه یاری جست.

فروش آنلاین و عمده

فروش آنلاین تولید پارچه نمدی ضخیم

این پارچه نیز مانند هر نوع محصولات دیگر بعد از دوران کرونا بصورت گسترده و آنلاین بفروش می رسد.
بهترین راه برای آنکه هزینه های رفت آمد و آمدن به بازار را کم بکنید خرید و فروش آنلاین و اینترنتی است.
وقتی خرید عمده انجام  می دهید بسیاری از واسطه ها را کم کرده و بصورت دست اول و با بهترین قیمت بازار خرید خود را انجام می دهید.
البته در هنگام خرید آنلاین و اینترنتی باید بدانید از کدام کارخانه و مجموعه خرید می کنید.
تا هم از لحاظ قیمت و هم ارسال بار خیالتان راحت باشد و در راس همه اینها کیفیت مطلوب و تایید شده محصول هم است.
پارچه های نمد یکی از محصولاتی است که بازار صادرات آن بسیار داغ است، اگرچه در گذشته به دلیل نبودن کیفیت و کارخانه نمد وارادت این کالا را داشتیم.

صادرات به دیگر کشورها

همانطور که گفتیم در گذشته ایران این پارچه را از کشورهای مختلف وارد می‌کرد اما با ورود تکنولوژی و ساخت کارخانه های پیشرفته اکنون ایران یکی از صادرکنندگان این پارچه به کشورهای همسایه است و  حتی نیاز کشورهای همجوار را برطرف می کند.
بسیاری از تجار بخصوص از کشورهای همسایه ارسال به ایران آمده و این پارچه پرمصرف را برای کاربردهای مختلف از کاردستی گرفته تا صنایع سنگین خریداری می کنند و به دست مصرف کننده های کشورشان می رسانند اما دلیل این خرید گسترده پارچه نمدی ضخیم از ایران چیست ؟ چه عواملی باعث می شود تا تجارت در کشورهای همسایه ایران را کشوری مناسب برای واردات پارچه های نمدی به کشور خود انتخاب نمایند؟
پاسخش کاملا مشخص است مجموعه های خوشنام و نام آشنا ، کیفیت عالی و قابل قیاس با بهترین های دنیا، قیمت مناسب پارچه ها ، سهل کردن مسیرهای صادرات جنس و گمرک و کیفیت عالی و تایید شده ، ارسال به موقع محصولات و بدون دیرکرد و خوش حسابی تجار ایرانی، ایران را به کشوری امن از هر لحاظ برای تجار سایر کشورها  تبدیل کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما