پارچه نمدی ارزان/فروشگاه اینترنتی پارچه نمدی ارزان

پارچه نمدی ارزان  با قیمت مناسب را در فروشگاه های اینترنتی زیادی می توانید بیابید.
اما چیزی که مهم است این است که از کدام فروشگاه اینترنتی لایی سوزنی و نمد صنعتی خود را بصورت عمده ی خواهید تهیه بفرمایید تا هم از جنس و هم از قیمت خیالتان راحت باشد و هم مشتری دائمی فروشگاه بشوید.

پارچه نمد و انواع آن

انواع پارچه نمدی ارزان

نمد ها در واقع پارچه های بدون بافتی هستند که تار و پود ندارد و برای تهیه آنها از گره های بافندگی استفاده نمی شود بلکه از قدیم تا کنون طی فرایند هایی به کمک رطوبت و حرارت و فشار در هم تنیده می شوند و بافت یکدست پیدا می‌کنند که به آن در تکنولوژی جدید گردباف گفته می‌شود .

نمد ها با کیفیت های مختلف و به روش‌های مختلف تولید می شود اما چیزی که در همه آنها مهم و یونیک است این است که تار و پود ندارند و بدون بافت یا «نان اون» محسوب می‌شوند .

پارچه نمدی ارزان و لایی سوزنی امروزه در کارخانه های بزرگ و با تکنولوژی های جدید و دستگاه های پیشرفته تولید شده و جای نمد بافی های دستی و پر زحمت قدیم را گرفته اند .

هرچند که هنوز نمد بافی سنتی ارزش و جایگاه خود را بین علاقه مندان دارد .

دارای ارزش بالایی از لحاظ هنری و مالی می باشند.نکته ای که شاید دانستنش خالی از لطف نباشد این است که پارچه های نمدی که در فرانسه تولید می شوند به نام فوتر نامیده می‌شوند همچنین جالب است بدانید که در قدیم پارچه های نمدی و انواع لایه های سوزنی از الیاف طبیعی مانند پشم ساخته می شد اما امروزه به دلیل افزایش جمعیت و هزینه بالای تولید پشم از لحاظ قیمت پشم نمد ها را با ترکیب الیاف مختلف از طبیعی و مصنوعی با یکدیگر درصدهای مختلف ترکیب می‌کند و نمدهای حاصل را تولید می کند.

خرید انواع پارچه نمدی ارزان

خرید انواع پارچه نمدی ارزان

پارچه نمدی در دسته پارچه های پشمی قرار می‌گیرد که بیشترین کاربرد آن برای مصارف تزیینی و صنعتی از البته این پارچه در صنایع مبلمان سازی و کارخانه نیز بسیار پرکاربرد از این پارچه از لحاظ وزن و عرض در اندازه های مختلف تولید می شود و دارای و دارای گرم باشه های متفاوتی است.

پارچه نمدی ارزان دارای ویژگی هایی است که آن را بسیار برای کار بردن در صنایع مختلف دلپذیر می‌کند مانند جذب رطوبت دوام زیاد و انعطاف پذیری بالا مقاومت و این که قابل شستشو هستند هرچند که بعد از شستشو به دلیل بی بافت بودن و گرد بافت بودن کمی شکل اولیه خود را از دست می دهند.

اما اگر آن را به خشکشویی برای اتوکشی و شستن ببرید معمولا بافت خود را حفظ می کنند و تغییر شکل نمی دهند.

همانطور که اشاره شد به دلیل کارایی زیاد این لایی سوزنی  رنگ آمیزی های بسیار زیادی از آنها امروز در بازار دیده می شود مثلاً شما می توانید برای ساختن عروسک نمد را با ضخامت ۲ میلیمتر خریداری فرمایید و در ساخت انواع عروسک و کالاهای تزیینی آن را به کار ببرید اما برای نمد های صنعتی معمولا از نمد های با ضخامت ۵ میلی متر استفاده می شود.

نمد های صنعتی چون سفت تر هستند خیلی قابل انعطاف نیستند اما مقاومت بسیار بالاتری دارند و برای پادری ها و صنایع مبلمان سازی از آنها استفاده می شود.

دو نوع نمد در صنایع و کارخانه ها بسیار پر مصرف است و در تمام فصول سال مورد استفاده این مکان ها قرار می گیرند از این نمد ها به نمد حرارتی و نمد فیلتری یاد می شود .

فروشگاه عمده فروشی و آنلاین لایی سوزنی

خرید عمده پارچه نمدی ارزان و نمد صنعتی و لایی سوزنی به صورت آنلاین این روزها بسیار  رونق دارد و مورد اقبال قرار گرفته است .

اما چرا ؟ زیرا هزینه های بالای رفت آمد به بازار چه برای خرید عمده و چه بصورت خرید متری وجزییا ،عدم تلاف وقت . خرید حتی در هنگام تعطیلی مغازه‌ ها و سایر فروشگاه ها را ترغیب می کند که برای خرید عمده و جزیی به خرید آنلاین و اینترنتی سری بزند.

انتخاب یک عمده فروش با برند معتبر علاوه بر آنکه ارسال به موقع را برای شما به ارمغان می تواند داشته باشد، از کیفیت عالی محصول نیز می‌توانید مطمئن باشید، پاسخگویی خوب و مناسب و به جا و مشاوره خوب به شما جهت خرید از طرف همکاران مجموعه این فرصت را به شما می دهد تا از طریق آنلاین خرید خود را انجام بدهید. خرید حضوری از عمده فروش با برند معتبر و کسب اطمینان خاطر شما می تواند این امکان را فراهم آورد که برای خرید های بعدی هم  از طریق آنلاین و عمده فروشی  استفاده بفرمایید .

سایت های ما و  پاسخگویی خوب همکاران ما محیطی را فراهم کرده اند که در آن شما به آسانی می‌توانید به جزئیات و رنگ‌ها و تمام اطلاعاتی که در مورد پارچه نمد و لایه سوزنی داشته باشید دست پیدا کنید و با اطمینان خاطر پارچه را درب تولیدی و کارگاه خود تحویل بگیرید و مشتری دائمی ما شوید.

جهت تهیه نمونه با کارشناسان ما از طریق تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید تا نمونه از طریق پیک و یا پست برای شما ارسال شود.

در صورتی که در تهران هستید و امکان حضور در دفتر ما در خیابان آزادی را دارید می توانید  پارچه نمدی ارزان را از نزدیک دیده و در صورت تایید آن را خریداری نمایید و در دفعات دیگر پس از اطمینان از کیفیت و قیمت های محصولات ما آن را بصورت آنلاین و از طریق سایت تهیه بفرمایید و مشتری ثابت ما شوید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما