پارچه شمعی کاپشنی/بزرگترین وارد کننده پارچه شمعی کاپشنی در بازار تهران

پارچه شمعی کاپشنی این روزهای سرد سال بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است.
هرچند که این  دوزندگان و تولیدکنندگان این پارچه را در ماه های منتهی به فصول سرد و ماه های سرد سال  می برند تا کار البسه  برای روزهای سرد سال آماده شود.
پارچه شمعی مموری مناسب کاپشن و با قابلیت بالا همچنان رونق و گرمی بازار خود را حفظ کرده است.

زیرا اکثر افراد و بخصوص در کودکان و نوجوانان استفاده هرساله و خرید کاپشن به دلیل رشدشان و کوچک شدن البست بسیار متداول است، اما این فقط مختص کودکان و نوجوانان نیست بسیاری از بزرگسالان نیز هر سال یا هر دو سال یکبار کاپشن و البسه سنگین گرمایی را عوض می کنند و میخرند و به چرخه تولید و خرید و فروش پارچه شمعی کاپشنی کمک می کنند.
اما بهتر است بدانیم که مزیت این پارچه ها چیست که اینگونه پرطرفدار است.

مزایای پارچه های مموری چیست؟

مزایای پارچه شمعی کاپشنی چیست؟

پارچه شمعی کاپشنی معمولا به شکل پارچه های برزنتی هستند که همه با آن آشنا هستند، این پارچه ها کم و بیش عایق آب و دما هستند.

وقتی می گوییم عایق نسبی دما و رطوبت منظورمان در هوای بارانی و سرماهای معمولی و متداول در اکثر نقاط دنیاست و صد البته که با عایق بودن البسه و‌پارچه های ضد آب کاملا متفاوت است.
پارچه شمعی مموری ها نیز مانند هر پارچه دیگری در گذشته از پنبه استفاده می شد، اما امروزه درصد الیاف مصنوعی در آن بسیار بالا است.
استحکام و ضد آب بودن این پارچه آن را برای کاپشنی شدن بسیار مقبول و خواستنی کرده است.
این پارچه ها علاوه بر آب و عایق دما بودن اگر در مصارف صنعتی استفاده شود عایق مناسبی در برابر نور هستند.
که البته با توجه به جنس پارچه های بزرنت از این پارچه در مصارف غیر لباسی کمتر استفاده می شود.

خرید پارچه شمعی کاپشنی

خرید پارچه شمعی کاپشنی

هنگام خرید پارچه شمعی مموری باید دانست که این پارچه ها به دلیل کیفیت عالی که باید داشته باشند  و در آنها باشد به دلیل اینکه در لباس ها بعنوان عایق استفاده می شود. دارای کاربردهای بسیاری هستند.
خیلی مهم است که هنگام خرید این پارچه با توجه به بودجه تان بهترین پارچه شمعی کاپشنی ممکن و موجود را خریداری نمایید.

زیرا این پارچه دارای انواع و کیفیت های مختلفی است.
این پارچه ها به دلیلی الیاف پلی استری معمولا بسیار کم چروک می شوند اما باز هم در این مورد دقت نمایید .
این پارچه دارای استحکام خوبی است و علاوه بر مقاومت در برابر سایش و حتی ضربه، البته به غیر از سوراخ شدگی پارچه زبر و بد لمسی نیست.
بلکه پارچه کمابیش لطیف نه مثل مخمل و ابریشم اما پارچه نرمی است.
برای شستشو مانند اکثر پارچه ها به شما پیشنهاد می کنیم که از خشکشویی استفاده نمایید.
اما اگر در خانه می شویید با اینکه در براب آب گرم هم مقاوم است آن را با آب معمولی و مواد شوینده ملایم بشویید.
برای اتو کشی هم خیلی مواظب باشید و سعی کنید از بخار و یا حرارات غیر مستقیم استفاده کنید تا کمترین آسیب به آن وارد شود.

صادرات به کشورهای همسایه 

صادرات پارچه شمعی کاپشنی

دفتر ما در تهران با توجه به سابقه در زمینه فروش پارچه شمعی مموری با قیمت بسیار مناسب و در واقع  درب کارخانه و کیفیت بی نظیرش تقریبا بی مانند است.

زیرا علاوه بر آنکه کیفیت کالا برایش بسیار مهم است خواهان آن است که تا حد امکان قیمت اجناس نیز کمتر باشد تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده بکنند.
جهت خرید جزیی برای هر پارچه و جنس دیگری بهترین کار این است که از فروشگاه ها یا بازار های شهرتان آن را تهیه کنید اما راه دیگر آن از طریق آنلاین است که می توانید آن را از این طریق خریداری بفرمایید که امروزه بسیار روش خرید معمولی شده است.
اما از آنجا که اگر تولیدی یا کارگاه و یا حتی کارخانه دارید، ما به شما مانند همیشه خرید عمده را  با توجه به آپشن های قیمت کم و مناسب تر و در ازای آن کم شدن هزینه های هر باره ارسال را توصیه می کنیم.
شما برای خرید عمده و با صرفه با مشاوران با تجربه ما تماس بگیرید و استعلام قیمت و موجودی و رنگ را دریافت دارید
در صورت تایید شدن  اولیه و دیدن جنس برای شما فاکتور اولیه فرستاده می شود و  در صورت رضایت و پرداخت هزینه ها  آن را درب کارگاه و یا تولیدی خود تحویل بگیرید  و با خیالی راحت و مطمئن از قیمت و کیفیت آن باشید زیرا ما آن را برای شما گارانتی و تضمین کرده ایم.
شما هم بصورت حضوری و آمدن به دفتر مجموعه واقع در خیابان آزادی  و هم بصورت آنلاین می توانید با خرید از ما لذت خرید مطمئن را برای خود داشته باشید.

برای صادرات پارچه شمعی کاپشنی مانند هر پارچه دیگری در مجموعه ما  با ما تماس گرفته و پس تایید نمونه توسط نماینده خود در ایران و تایید آنلاین و یا حتی حضور نماینده کارخانه در دفتر ما نمونه را دیده و سپس پس تایید آن و پرداخت هزینه ها و فاکتورها  پارچه آن در در کشور و درب کارخانه های  خود تحویل گرفته و از مزایای قیمت مناسب تر از همه جای ممکن  و کیفیت خوب و مثال زدنی برخوردار باشید.
دفتر و کارخانه ما در تهران و ایران کلیه کارهای ارزی و گمرکی را برای شما بسیار راحت کرده و در تمام مراحل از شما حمایت و پشتیبانی می کند. و خریدی راحت را به شما تضمین می کند تا مشتری دائمی شوید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما