پارچه شمعی مموری عرض 150 +لیست قیمت

 

پارچه شمعی مموری از پرکاربردترین و پرفروش ترین پارچه ها در انواع پارچه های شمعی هستند. اما چرا این پارجه و پارچه شمعی کاپشنی؟
این پارچه ها متاسفانه هنوز در ایران تولید نمی شود اما این پارچه ها را می توانید از طریق مجموعه ما به صورت دست اول و بدون واسطه با بهترین قیمت و کیفیت بازار تهیه کنید.

چرا پارچه شمعی مموری

چرا پارچه شمعی مموری

پارچه های شمعی جزو یکی از  پارچه هایی هست که بازار را داغ نگه داشته و در  بازار پاییز و زمستان همچنان خوب می فروشد.
این منسوجات برای البسه گرم در فصول سرد استفاده فراوان دارد .
خریداران و دوزندگان لباس های گرم (پاییزه و زمستانه) بعنوان کاپشن و بارانی برای کارگاه ها و تولیدی هایشان بصورت عمده خرید می کنند و سهم بسیاری از بازار را به خود اختصاص می دهند.
یکی از مزیت های پارچه شمعی طبیعی بودن آن است .این پارچه از ترکیبات و درصدهای آلی مانند نفت و سایر مشتقات آن درست می شود.
البته در خیلی از کارخانه برای حفظ محیط زیست به آن الیاف طبیعی اضافه می کنند.
که از خواص آن می توان به مقاومت و ماندگاری و دوام آن اشاره کرده. از خواص پارچه شمعی مموری می توان به عایق بودن آن در برابر آب و نم و رطوبت  دما نیز اشاره کرد.
همین خصوصیات آن را برای تولید کفش، چمدان و ژاکت و بارانی ها بسیار مطلوب مشتری و تولید کننده کرده است.
نگهداری از  پارچه های شمعی کاپشنی هم بسیار راحت است اما باید نکاتی را هم رعایت کرد،باز هم باید اشاره کنیم که بهترین راه شستشو آنها و اتو کشی این است که آن را به خشکشویی ببرید، اما اگر به هر دلیلی نتوانستید آنرا به خشکشویی ببرید آنرا با یک شوینده بسیار ملایم و شامپو بچه بشویید ،زیرا الیاف در برابر شوینده های قوی مقاومت آن کم می شود و احتمال اینکه پوشش ضد آب آن از بین برود زیاد است.
البته چون این پارچه عایق و ضد آب است معمولا کمتر آلودگی به عمق آن نفوذ می کند و می شود که با دستمال مرطوب لکه و آلودگی را پاک کرد.

الیاف و مواد پارچه شمعی کاپشنی

الیاف و مواد پارچه شمعی کاپشنی

این پارچه ها مانند هر پارچه دیگری با توجه به درخواست و نیاز جامعه و همچنین ارزان شدن از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند.
از بیشترین درصد  ۵۰ درصد ترکیب الیاف طبیعی گرفته تا کمترین که حدود ۳۰_۳۰ درصد است.
مواد سازنده بسیاری از پارچه شمعی مموری  پلی اتیلن ترفتالات می باشد. که یک ماده بازیافتی  و بسیار بادوام است که علاوه پارچه در ترکیبات ظروف بخصوص غذایی یکبار مصرف کاربرد دارد.
این ماده چون عایق است و بادوام در ساخت البسه هم همانطور که اشاره شد بسیار کاربردی و مهم است.همانطور که در جریان هستید هرچه الیاف طبیعی بیشتر باشد ، قیمت آن هم بیشتر است اما با ترکیب الیاف مصنوعی قیمت و دوام پارچه معکوس می شود.

خرید عمده و قیمت درب کارخانه

خرید عمده پارچه شمعی مموری

همانطور که در جریان هستید خرید عمده برای هر جنسی قیمت ها را بسیار کاهش می دهد حتی گهگداری تا نصف قیمت اصلی جنس برای خریدار از لحاظ مالی صرفه دارد زیرا در خرید جزئی بسیاری از هزینه های محسوب می شود که در خرید عمده برای هزینه ها اعمال نمی شود مانند هزینه های حمل و نقل  ، هزینه های تولید.
اگر شما صاحب کارگاه و یا تولیدی هستید و همیشه از پارچه شمعی استفاده می‌کنید بهتر است برای آن که از لحاظ قیمت برای شما به صرفه تر بیفتد و جنس را در اکثر مواقع داشته باشید و آن را تمام نکنید از عمده فروشی ها خرید بفرمایید.
البته توجه داشته باشید که خرید از هر عمده فروشی هم به نفع شما نیز و عمده فروشی را بر گزینه که از لحاظ کیفیت و صاحب نامی در جایگاه خود قرار داشته باشد مجموعه ما با داشتن خوشنامی و نام خوش جایگاه ویژه ای را برای خود در کنار سایر رقبا فراهم کرده است.
شما با خرید از ما علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت از اطمینان خاطر جهت ارسال به موقع برخوردار می شوید جهت مشاوره با کارشناسان در ساعات ۱۰ الی ۱۷ در روزهای شنبه تا چهارشنبه همکاران ما در مجموعه پاسخگوی سوالات و استعلام موجودی و قیمت برای شما هستند خرید از ما به نفع ما و شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما