پارچه شمعی مموری کاپشنی 160 تا 240 گرم + قیمت فروش بازار تهران

لیست قیمت انواع پارچه شمعی در مرکز واردات

پارچه شمعی مموری کاپشنی را از نمایندگی ما تهیه کنید دارای کمترین هزینه و مقرون به صرفه است.
این پارچه از کاربردی ترین و پرفروش ترین پارچه هایی است که در حال حاضر در بازار و به ویژه در فصول سرد سال و در بین خیاطان برای دوخت مدل های مختلف پافر ، بارانی و مانتو گرم  جایگاه خاصی دارد.مموری ها جایگاهی ویژه و اصلی در تولید انواع لباس های گرم به خود اختصاص می دهد.

پارچه شمعی مموری کاپشنی

پارچه شمعی مموری کاپشنی

اغلب اوفات که نام  البسه پاییزه و بارانی ها و یا البسه  کوه و گردش می آید ناخودآگاه در ذهن  شما پارچه هایی با جنس پارچه های شمعی و مموری متبادر می شود.
البته این پارچه های شمعی تنها محدود به البسه و پوشاک نمی شود بلکه می توان با آن به کارهای دیگری منجمله کاورهای انواع لوازم منزل و الکترونیکی ، روکش‌ها کفش و سایر صنایع وابسته به  ضد آب ها پرداخت.
این پارچه ها چون کمترین تاثیر مخرب را در محیط زیست دارد ، برای محیط زیست  بسیار کم مضر بوده و می شود گفت که دوستدار محیط زیست است و بعد از زمان بسیار کمی در محیط زیست تجزیه می شوند.
از مهمترین خصوصیات و ویژگی این پارچه می توان به خاصیت ضد آب بودن آن تاکید کرد.
پارچه های مموری توسط یک  لایه عایق ضد آب  در کارخانه ها با استفاده از تکنولوژی های جدید پوشش می شود و بیشترین کاربردی این پارچه برای مصارف ضد آبی است.
و بی دلیل  نیست که این پارچه های مموری کاپشن در مناطق پر باران و شرجی که رطوبت در آن بالاست اینقدر کاربرد دارد.
شاید جالب باشد بدانید که در اواخر قرن 19 این پارچه در نواحی بارانی و توسط قایقرانان تولید شد و آن هم بصورت سنتی .
قایقرانان و ماهیگیران برای آنکه کمتر خیس نشوند پارچه ها را با مقداری روغن ماهی چرب می کردند تا هم تا حدودی عایق آب شود و هم عایق سرما.
اما با گذشت زمان و وجود تکنولوژی جدید و پیشرفته شدن تجهیزات نساجی پارچه مموری را بصورت امروز می بینیم.
شمعی ها امروزه با توجه به آسیب های محیط زیستی ( بر خلاف گذشته که با استفاده از مواد اولیه بر پایه نفت و پارافین بود تولید می شد ) با  تر کیب الیاف طبیعی پنبه با ترکیبات الیاف پلی استری با درصدهای مختلف ترکیب  با دستگا ه های پیشرفته تولید می شود و روانه بازار می گردد.
این پارچه ها چون دارای رنگ های متنوعی است می تواند برای پوشاک و البسه تمام سنین مورد توجه قرار بگیرد.
پارچه شمعی مموری کاپشنی به دلیل رنگ های زیبا و جوان پسندی که دارد بسیار در بین وانان و نوجوانان و کودکالن بخصوص در رنگ های روشن آن مورد استقبال است.
شما قطعا آن را بر تن بسیاری از کودکان از نوزادان تا جوانان و تین ایجرها مشاهده می کنید.

نگهداری و مراقبت

نگهداری و مراقبت پارچه شمعی مموری کاپشنی

از ماندگاری این پارچه نباید غافل شد و اگر بخوبی از آن نگهداری کنید و سعی کنید از آن مواظبت کنید می توانید از آن برای سالیان طولانی استفاده کنید و در کمد البسه شما باشد.
چند نکته را برای نگهداری از آن رعایت فرمایید :
1_تا می توانید آن را از شعله آتش دور نگه دارید
2_از اتو کردن آن با درجه بالا و متوسط جدا خوداری کنید ، این پارچه ها بسیار دیر چروک می شود اما اگر چروک شد بصورت غیر مستقیم و یا با بخار شور از آن استفاده کنید.
3_سعی کنید حدالامکان از مواد سفید کننده و اسیدی برای شستن آن استفاده نکنید زیرا بافت بپارچه در خراب و فرسوده می کند ، از مواد شوینده ملایم استفاده کنید.
اگر از ماشین لباسشویی استفاده می کنید از دور کند استفاده کنید اما اگر یا دست می شویید حتما از چنگ زدن زیاد آن خودداری کنید.
البته بهترین گزینه سپردن آن به خشکشویی است.

قیمت پارچه مموری

قیمت پارچه شمعی مموری کاپشنی

این پارچه در دو وزن و یا گرماژ160 و 240 در بازارهای ایران و بالاخص تهران  می بینید و این شما هستید که باید انتخاب کنید کدام پارچه برای شما و کارتان و تولید تان لازم است.
قیمت پارچه مموری مانند هر پارچه دیگری که در بازار موجود است بستگی به وزن و  کیفیت پارچه و الیاف و  نام کارخانه تولیدی دارد و همین است که شما قیمت های متفاوتی در بازار می بینید. با توجه به مواردی که گفتیم حتما قبل از خرید ببینید چه رنگ و چه کیفیت و چه عرض و متراژی برای شما مناسب است تا بهخترین گزینه را با توجه به بودجه تان تهیه کنید.
نواسانات ارزی این روزهای بازار باعث شده که قیمت پارچه مموری بسیار متنوع و متفاوت از هم شود .
و قیمت امروز قطعا متفاوت با ماه گذشته باشد.
حتی مساله ای مانند رنگ پارچه هم می تواند بر قیمت ها اثر بگذارد و آن را تحت تاثیر قرار بدهد.
این پارچه را گاهی با لایه ایی از پارچه های پشم شیشه می پوشانند و بعد وارد بازار می کنند تا کار برای دوخت لباس های گرم و زمستانه مناسب شود و این کمی هزینه را بالا می برد اما بسیار در وقت و زمان تولیدی در هنگام دوخت و عرضه لباس کمک می کند و سود بیشتری را برای مزون ها دارد.
شما برای آنکه بتوانید بهترین قیمت را داشته باشید حتما سعی کنید آن را بصورت عمده و از عمده فروشی های معتبر خریداری کنید تا قیمت بسیار کمتری به نسبت خرده فروشی پرداخت کنید و سایر هزینه های جانبی را حذف کنید.
مجموعه ما با توجه تجربه و سال ها کار در زمینه پارچه و ارسال و تجارت موفق توانسته رضایت مشتریان را هم برای کیفیت و هم قیمت بدست آورد.
این قضیه سبب شده تا اکثر مشتریان ما پس از یکبار خرید تبدیل به مشتریان ثابت ما شوند.
این پارچه چون در داخل کشور بصورت محدود تولید می شود و کیفیت آن چندان برای مصارف البسه مناسب نیست بیشتر برای مصارف صنعتی بکار می رود.
برای البسه معمولا از کارهای وارداتی استفاده می کنند ، برای خرید بهتر و امن شما سعی کنید حتما آن را از نمایندگی های معتبر آن را تهیه کنید تا هم از جنس مطمئن باشید و هم از قیمت و هم از تضمین کیفیت و قیمت .
نمایندگی ما انواع پارچه های مموری و انواع پارچه های شمعی  را با مناسب ترین قیمت  به شما عزیزان ارائه می دهد تا این تبادلات بصورت همیشگی و برای مدت زمان طولانی باقی بماند.
مشاوران ما در دفتر نمایندگی در تهران موظف به راهنمایی و پاسخگویی به تمامی سوالات شما  و استعلام موجودی هستند.
جهت مراجعه حضوری شما می توانید با دفتر تماس گرفته و پس از قرار با مشاوران به دفتر ما بیایید و نمونه ها را  ببینید و در صورتی که می خواهید آنلاین و تلفنی خرید کنید نمونه ها برای شما ارسال شده و پس از تایید و استعلام قیمت و موجودی رنگ و ثبت فاکتور و پرداخت هزینه این پارچه ها در اسرع وقت برای شما ارسال می شود و شما نگران مکان جغرافیایی خود و هزینه ارسال نباشید چون ما به همه جا و بهترین قیمت ارسال آن را توسط باربری برای شما ثبت می کنیم ، مرسوله در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد.
برای خرید پارچه شمعی مموری کاپشنی خوب و مطمئن با ما همراه باشید و با تلفن ها و ارسال فرم  های مندرج در سایت های با ما ارتباط بگیرید.
جهت خرید و استعلام موجودی و رنگ بصورت عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما