پارچه ساتن پرچمی/مرکز پخش عمده پارچه ساتن پرچمی در تهران

پارچه ساتن پرچمی پارچه ای ساتن است که قیمت آن بسیار ارزان تر از سایر پارچه های ساتنی است.
قبلا اغلب پارچه های ساتن پرچمی از ساتن های تایوانی و ساتن آمریکایی بود، اما امروزه به دلیل وجود تکنولوژی جدید تولید این پارچه در ایران با کیفیت عالی و قیمتی مناسب به نسبت پارچه های ساتن وارداتی در بازار پارچه ایران به وفور دیده می شود.

کاربردهای پارچه ساتن پرچمی

کاربردهای پارچه ساتن پرچمی

شاید بهتر باشد قبل از آنکه به کاربردهای این پارچه بپردازیم از خصوصیات آن بگوییم

این پارچه در ابتدا از ابریشم تهیه می شد و خواستگاه آن بالطبع کشور چین بوده است.
اما بعدها به دلیل طرفداران زیادی که پیدا کرد از الیاف مصنوعی در تولید آن استفاده شد.
این پارچه معمولا در هر نوع جنس و مدل و نامی که باشد دارای یک رویه مات و یک رویه براق تر است که به آن درخشش و جذابیت می دهد.
این پارچه همانطور که از نامش پیداست بیشتر برای پرچم  و پارچه های عزاداری و مراسم مذهبی و اعیاد استفاده می شود.
این پارچه معمولا برای اکسسوری منازل ، تالار ها و سالن های نمایش و طراحی های صحنه و غیره نیز کاربرد دارد ولی کاربرد برای لباس ندارد مگر در موارد خاص زیرا چون در البسه زیبایی ساتن های لباسی را ندارد و شکیل نیست.

اما به دلیل براق بودن و ارزانی آن در متراژ بسیار بالا به فروش می رسد.

و همواره پر کشورهایی مانند کشور ما به دلیل داشتن مناسبت های ملی و مذهبی ادارات و اماکن عمومی و خصوصی و بسیاری از خانه ها بخصوص در ایام محرم  خواهان این پارچه در متراژ بالا هستند.

اتوکشی این پارچه نیاز به دقت فراوان دارد چون به علت نوع جنس الیاف و ترکیبات ممکن است سریع بسوزد و جمع بشود ، حتما سعی کنید به خشکشویی ببرید اما اگر در خانه آن را انجام می دهید یا بصورت بخار اتو کشی کنید و یا بصورت مستقیم آن را اتو نفرمایید و حتما از درجه ملایم اتو استفاده بفرمایید.

برای شستن هم معمولا استفاده از آب سرد و یک شوینده ملایم در ماشین و دستی کفایت می کند.

رنگبندی این پارچه چندان زیاد نیست اما در رنگ های سفید، سبز و قرمز و مشکی در طاقه ها و عدل های بسیار بزرگ در بازار موجود است.
این پارچه با کیفیت های مختلف در کارخانه های مختلف تولید می شود.

اما مجموعه ما که برنده آشنا در فروش انواع پارچه بوده برای شما بهترین کیفیت و قیمت را در نظر دارد تا شما خریدار عزیز خریدی خوب را تجربه نمایید و مشتری همیشگی ما بشویید
شایان ذکر است یکی از مزیت های کارخانه ما آن است در صورتی که رنگ خاصی مد نظرتان بود که در مجموعه و کارخانه ما موجود نبود این محصول در رنگ اما در متراژ بالا  برایتان بصورت سفارشی کار می شود.

خرید عمده پارچه

خرید عمده پارچه ساتن پرچمی 

این پارچه را معمولا بصورت عمده و طاقه ای خریداری می کنند.
خوب است بدانید که کیفیت و مقدار پارچه در خرید و قیمت نهایی این پارچه عامل بسیار تعیین کننده ای است.
با خرید عمده از کارخانه ما به دلیل خرید دست اول و بدون واسطه قطعا قیمتی کمتر از سایر مجموعه ها به شما اعلام می شود.
شما به دو طریق می توانید این پارچه را درب کارخانه یا کارگاه خود دریافت کنید: 1_حضوری : با حضور در دفتر تهران ما می توانید جنس و نمونه را نزدیک ببینید و سپس خرید خود را انجام دهید.
2_ درصورتی که امکان حضور در تهران را ندارید می توانید بصورت آنلاین و غیر ضوری با دفتر تماس گرفته و پس از اعلام پارچه پرچمی مورد نیاز خود   نمونه را بصورت پست یا پیک دریافت کنید و در صورت رضایت از جنس و قیمت با کارشناسان تماس گرفته و پارچه را بصورت عمده از درب کارخانه با همان قیمت دریافت دارید.

جهت خرید عمده پارچه ساتن از ساعت10 -17 از شنبه تا چهارشنبه با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و هرگونه سوال و ابهامی دارید را مطرح نمایید ، کارشناسان ما در کمال صبر و احترام به سوالات شما پاسخگو هستند.

در صورت عدم پاسخگویی و در ساعات غیر کاری لطفا به سایت های ما مراجعه کرده و فرم های داخل سایت را پر کرده ، ما در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.
با خرید از مجموعه ما تجربه خرید خوب و مطمئن را برای خود به ارمغان می آوردید.

صادرات ساتن به کشورهای دیگر

صورتی که خارج از ایران هستید می توانید با نماینده خود در ایران تماس گرفته و به دفتر ما واقع در خیابان آزادی بیایید و پس از دیدن و تایید محصول آن را با صرف کمترین زمان و علافی از لحاظ امور گمرکی و ارزی در کشور خود در اسرع وقت تحویل بگیرید . و پس از آن برای خرید های بعدی از طریق آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و محصول را با خاطری جمع و قیمت بسیار مناسب و منصفانه در کشور خود و درب کارخانه تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما