پارچه حوله ای آشپزخانه/قیمت خرید مستقیم انواع پارچه حوله ای آشپزخانه

پارچه حوله ای آشپزخانه بصورت عمده و کیلویی فروش بسیار افزایش یافته است.
این پارچه ها اغلب از نوع پارچه میکروفایبر بوده و در رنگ های متفاوت موجود هستند.
چون این پارچه ها در آشپزخانه ها استفاده دارند ، اغلب در رنگ های روشن هستند تا در صورت داشتن هر گونه آلودگی و کثیفی خودشان را نشان بدهند تا شسته شود و آلودگی را پخش نکنند.
ارجحیت این پارچه ها به نسبت سایر پارچه ها جذب فوق العاده آب و نم به نسبت بسیار بالا در این گونه پارچه دستمال های آشپزخانه است.
این پارچه ها اغلب در بسته بندی های سری بصورت چهار عددی یا شش عددی با رنگ های مختلف و معمولا روشن به فروش می رسند.
این پارچه ها چون ایرانی هستند معمولا به نسبت سایر پارچه دستمال آشپزخانه مشابه خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

قیمت پارچه دستمال آشپزخانه بصورت عمده

قیمت پارچه حوله آشپزخانه بصورت عمده

پارچه حوله ای آشپزخانه معمولا در همه فصول سال کاربرد دارند و در هنگام نوروز و ماه های منتهی به آن استفاده آن بسیار بیشتر می شود.
به دلیل کاربرد بالای آن یکی از پر مصرف ترین پارچه های بازار هستندو معمولا بازار بسیار داغی را به خود بخصوص در ماه های پایانی سال اختصاص می دهند.
قیمت پارچه حوله ای آشپزخانه و پارچه میکروفایبر به عوامل مختلفی بستگی دارد که اولین آن قطعا جنس مواد خام و الیاف و کیفیت آن است.
دومین قضیه برای آن فصل خرید و متراژ آن و رنگ آمیزی می باشد و سومین قضیه برند کارخانه و نوع خرید است.
چون این پارچه ها بدون بافت هستند یعنی در آن شما تار و پودی نمی بینید به آن گرد باف هم می گویند بسیار راحت تر از سایر دستمال های دیگر آب و آلودگی را فضاهای خالی خودش جمع کرده و سطوح را تمیز و براق می کند. برای آنکه نتیجه بهتری داشته باشید حتما پارچه میکروفایبر را کمی نمناک بفرمایید.

ویژگی های پارچه حوله آشپزخانه

ویژگی های پارچه حوله آشپزخانه

این پارچه ها به دلیل نوع بافت و تکنولوژی جدید آن جای دستمال پارچه ای را در آشپزخانه و منازل و بسیاری از جاهای دیگر گرفته است.
این پارچه از الیاف مصنوعی ساخته شده و بدون بافت هستند.
حسن این پارچه ها جذب بسیار بالا آب و رطوبت و گرد و غبار و آلودگی از روی سطوح می باشد.
این پارچه ها اگرچه با محیط زیست سر سازگاری ندارند اما آنقدر در بازار رایج شده که اکثرا تولیدی های لوازم آشپزخانه خرید عمده و کیلویی این محصول را بصورت متناوب و مداوم در لیست خرید خود دارند .
اما چون تقریبا مقاوم هستند می توان آن را به دفعات شست و مورد استفاده قرار داد تا کمی در مصرف حوله آشپزخانه صرفه جویی کرد و هم کمی از مضرات این پارچه برای محیط زیست کم کرد.
برای خرید این محصول دو نکته را مورد توجه خود قرار دهید:
نوع مصرف ، اندازه و سایز پارچه حوله آشپزخانه
این حوله ها در اندازه های متفاوتی از حوله صورت، دستی و آشپزخانه  و تا حوله های حمام و استخری سایز بندی و اندازه می شوند.
هرچند که برعکس آنکه برای استفاده در آشپزخانه بسیار توصیه می کنیم اما برای استفاده در حوله های حمام توصیه نمی شود چون برای بدن احتمال حساسیت وجود دارد و بهتر است برای استفاده در حمام و استخرها از پارچه های حوله ای پنبه ای با درصدهای مختلف استفاده شود.

خرید پارچه حوله ای آشپزخانه

برای خرید این حوله های عالی بخصوص مورد پسند خانم ها بهترین راه در صورت خرید جزیی و مصارف خانگی خرید مستقیم از بازار و فروشگاه هاست. اما اگر بصورت عمده و برای تولیدی خود می خواهید قطعا توصیه ما خرید بصرفه و مقرون بصرفه از مجموعه ماست.
شما با خرید پارچه میکروفایبر و پارچه حوله آشپزخانه از ما ضمن برخورداری از قیمت بسیار عالی و حتی زیر قیمت بازار از کیفیت عالی و تضمین کیفیت محصولات و پارچه دستمال آشپزخانه می توانید مطمئن باشید و با خیال راحت خرید خود را حتی بدون طی مسافت بصورت آنلاین انجام بدهید.
مجموعه ما چون بصورت دست اول محصولات را به شما عرضه می کند، واسطه ها را حذف کرده و قیمت بدون دلالی را به شما اعلام می دارد.
جهت خرید راحت و آسان و تحویل آن در کارخانه و تولیدی خود بصورت عمده و کیلویی با دفتر ما در تهران تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان فروش ما بهره مند شوید.
در صورت امکان می توانید به دفتر ما نیز در تهران مراجعه کنید و جنس را از نزدیک ببینید و سپس خریداری فرمایید.
جهت تماس با ما لطفا فرم زیر را پر فرمایید، ما در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.
چنانچه یکبار از ما خرید بفرمایید و خیالتان بابت قیمت و کیفیت و ارسال راحت شود ، قطعا مشتری ما می شوید و در دفعات بعد بدون حضور در دفتر بصورت آنلاین و تنها با یک تماس خریدی مطمئن را انجام خواهید داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما