پارچه جین اصفهان و لیست قیمت فروش نمایندگی

پارچه جین اصفهان سازنده پارچه جین اصفهان یک پارچه همه کاره می باشد که معمولا برای کاربرد های خلاقانه و متعددی از جمله، تولید پوشاک، و لوازم داخلی متنوع بکار برده می شود.
این مدل پارچه ها و منسوجات معمولا حتی بطور سنتی نیز، در تهیه شلوارهای پرطرفدار جین و کت های آبی و سرمه ای رنگ استفاده می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مواد و الیاف پارچه جین اصفهان

مواد و الیاف پارچه جین اصفهان

بیشتر پارچه های جین، به صورت شسته شده و طی این فرآیند تولید و عرضه می گردند، زیرا در این حالت رنگ‌پارچه و بافت پارچه از دوام و استحکام بالاتری برخوردار خواهد شد.
پارچه جین مدل استرچ نیز، مانند سایر انواع پارچه های جین، از مواد و الیاف مصنوعی ارزان قیمت، اقتصادی و در عین حال باکیفیت بالا تولید و به فروش می رسند.
پارچه جین معمولا از الیاف مصنوعی و موادی همچون؛ الاستین و لیکرا با درصد مشخصی از ترکیب، ساخته و به دست فروشندگان و عمده خریداران می رسند.
این پارچه ها از کشش مناسب و در هین حال نیز از شکل پذیری مطلوبی برخوردارند.
مدل دیگر پارچه جین نیز به پارچه جین اصطلاحا گاوی شکل معروف هستند که، دارای ساختار جناغی و محکم و بادوام می باشند.
این نوع از پارچه جین معمولا در زمینه تولید روکش اثاثیه منزل بسیار کاربردی و پرطرفدار است.
در عین حال نیز، این پارچه در رنگ های متنوع و مختلفی موجود است.
معمولا پارچه جین آبی از رنگ ریزی نیلی ساخته می شود و رنگ های متنوع دیگر آن نیز شامل، رنگ سیاه، صورتی، خاکستری و سبز می باشند.
در بین این رنگ های مختلف، رنگ گوگردی و آبی جزو دسته پرطرفدار ترین و پراستقبال ترین پارچه ها طبقه بندی می گردند.

کاربرد ها

کاربردهای پارچه جین اصفهان

معمولا پارچه های جین به مرور زمان کش می آیند و اگر بدنبال تولید و دوخت لباس ها و پوشیدنی های مناسب باشیم، انتخاب پارچه جین کش دار در واقع یکی از انتخاب های آیده ال بشمار می آید.
پارچه های جین در طیف وسیعی از مدل ها و رنگ ها تولید و عرضه می گردند.
رنگ در واقع معیار اصلی سنجش  میزان محو شدن پارچه در طول زمان می باشد، که جزو یکی از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در انتخاب هرچه بهتر و پرفروش تر این منسوجات می باشد.
پارچه جین آبی رنگ و سرمه ای رنگ که امروزه بدلیل ظاهر فوق العاده جذاب و منحصر بفرد خود، جایگاه ویژه ای در میان انواع پوشیدنی ها پیدا کرده اند، در اصل برای اولین بار توسط یک تولید کننده آمریکایی به عنوان رنگ مورد نظر این پارچه ها انتخاب شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما