نمد آستر پارچه مبلی و قیمت فروش عمده آن در تهران

بهترین قیمت و کیفیت نمد پارچه مبلی

نمد آستر پارچه مبلی پارچه آستری ساختار متفاوتی دارد و بسته به نوع جنس به روش های مختلفی تولید می شود.
نمد آستر – منسوجاتی که در فرآیند نمد ساخته شده است
پارچه‌های پارچه‌ای که به‌عنوان «پارچه نابافته کرکی» نیز شناخته می‌شود، پارچه‌ای است که عمدتاً در مبلمان روکش‌دار استفاده می‌شود و مستقیماً در زیر مواد اثاثه یا لوازم داخلی به‌عنوان لایه‌ای برای روکش مبلمان استفاده می‌شود.
پارچه نبافته PP – یک پارچه پلی پروپیلن نبافته تولید شده در فناوری Spunbond

آستر نمدی از چه چیزی ساخته شده است؟

نمد آستر پارچه مبلی از چه ساخته شده است؟

نمد را می توان از الیاف طبیعی مانند پشم یا خز حیوانات یا از الیاف مصنوعی مانند اکریلیک پایه نفتی یا اکریلونیتریل یا ابریشم مصنوعی بر پایه خمیر چوب تهیه کرد. الیاف مخلوط نیز رایج هستند.

مزایا

پارچه های آستری بسته به نوع جنس آن دارای ویژگی ها و خواص متفاوتی هستند.
نمد آستر پارچه مبلی – استحکام و دوام بالا، مقاومت در برابر سایش، ضربه‌ها را جذب می‌کند و از مبلمان روکش شده در برابر آسیب محافظت می‌کند.
وات – نرمی و کرکی بالا، مقاومت در برابر تغییر شکل، وزن کم، قیمت پایین
پارچه نبافته PP – نرمی بالا، قیمت پایین، وزن کم، کارپذیری، نفوذپذیری هوا، دوام بالا، نفوذپذیری بخار آب، مقاومت یکسان در هر جهت، مقاومت در برابر سایش، استحکام بالا و استحکام کششی بالا استفاده شده پارچه های آستری بسته به نوع جنس کاربردهای متفاوتی دارند.
نمد آستری – صنایع مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی (به عنوان پوشش سفت کننده و تقویت کننده، به عنوان یک لایه محافظ که مستقیماً روی فنرها قرار می گیرد)، صنعت خودروسازی به عنوان محافظ کف و پارکت در برابر خراشیدگی مبلمان (صندلی، میز، مبل)
کف سازی – صنایع مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی (به عنوان لایه روکش مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی)، صنعت روتختی (برای پر کردن لحاف، بالش)
پارچه نبافته PP – صنایع مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی (به عنوان یک لایه بالشتک بین پرکننده مبلمان و مواد اثاثه یا لوازم داخلی و همچنین برای پارچه های روکش روکش دار)، صنعت کشاورزی (برای تولید مواد غذایی سالم و زیست محیطی)

درباره نمد آستر پارچه مبلی

درباره نمد آستر پارچه مبلی

ده ها محصول ممتاز را که به طور منحصر به فرد فرموله شده اند را کشف و مقایسه کنید تا با سبک منحصر به فرد و نیازهای طراحی مشتریان مختلف مطابقت داشته باشد تا بتوانید محصولاتی را در محدوده بودجه و ترجیحات منحصر به فرد خود انتخاب کنید.
پارچه روکش مبل بسیار متنوع و بادوام مهندسی شده برای مقاومت در برابر سایش و پارگی، انقباض، کپک زدگی و کشش را در سایت ما پیدا خواهید کرد.
این پارچه های روکش مبل به راحتی رنگ می شوند، سبک وزن هستند، ظاهری براق دارند و مقاومت بالایی در برابر آسیب های شیمیایی دارند.
با استفاده از این پارچه روکش مبل، دوام تضمین شده است و مشکلات محو شدن بسیار کم است، زیرا آنها حتی برای تحمل سخت ترین شرایط آب و هوایی ایجاد شده اند.
ترکیبی عالی از پارچه روکش مبل عمده فروشی را در Alibaba.com برای محموله ای بیابید که شما و مشتریانتان را بسیار خوشحال می کند.
تامین کنندگان ما لیست هایی را برای پارچه روکش مبل جمع آوری کرده اند که می تواند برای لباس، ملافه، اثاثه یا لوازم داخلی و غیره استفاده شود. 100% پلی استر یک ماده مصنوعی است که از دهه 1970 رایج بوده است. 100 درصد پلی استر از فرآورده های نفتی ساخته شده و یکی از محبوب ترین پارچه های دست ساز در جهان است.
تقاضا برای پارچه 100٪ پلی استر در حیاط در سراسر جهان به دلیل ویژگی های بسیاری مانند دوام و مقاومت در برابر رطوبت زیاد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما