لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی گلدار در بازار ایران

در بیمارستان ها برای روپوش پرستاران و پزشکان، بیمارن، اتاق عمل و برای روتختی ها، پرده ها و زیرپایی ها از انواع مختلف پارچه استفاده می شود. بیشترین نوع مصرفی در این مراکز پارچه مبلی مسکو درجه یک ساده یا گلدار هستند. قیمت پارچه تترون با توجه به وزن یا گرماژ و عرض طاقه آن تعیین می شود. برای لباس بیماران جنس های سبک تر که بدن نما نباشند مناسب تراست.

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی گلدار در بازار ایران

خرید پارچه تترون رنگی در بازار ایران

خرید پارچه تترون رنگی در بازار ایراناین محصولات چون بسیار بادوام و سبک هستند استفاده زیادی برای ملحفه و پرده در درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و پزشکی دارند. پارچه تترون ساده بیشتر به عنوان روتختی یا برای روپوش پزشکان و پرستاران استفاده می شود. قیمت پارچه تترون رنگی یا طرح دار بسته به کیفیت و وزن آن متغیر است.

پارچه های تترون رنگی ساده برای دوخت پیراهن های مردانه هم کاربرد دارند. فروش آن به صورت طاقه، سری یا عدلی می باشد. تنوع رنگ بالایی تا حدود صد رنگ دارد و انواع خارجی آن هم به فروش می رسد.

برندهای مرغوب ایرانی که جنبه صادرات هم دارند به صورت عمده این کالا را در فروشگاه های آنلاین عرضه می کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی گلدار

فروش پارچه تترون بیمارستانی گلدارفروش پارچه بیمارستانی توسط نمایندگی های کارخانجات نساجی و مراکز فروش عمده انجام می شود. مزیت خرید این محصول، عرضه آن به قیمت ارزان و برابر با قیمت درب کارخانه است.

پارچه ها بر اساس عرض و گرماژ دسته بندی می شوند. برای به دست آوردن وزن، یک متر از محصول را وزن می کنند. وزن به تراکم بافت کالا برمی گردد. هرچه وزن بیشتر باشد نشان دهنده تراکم بافت بیشتر است.

محصولات گل دار برای روتختی ها و لباس بیماران استفاده زیادی دارند.

خریدار پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده

خریدار پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمدهدر سایت های فروشگاهی می توان قیمت انواع پارچه با رنگ، جنس، طرح و عرض های مختلف را مشاهده کرد.

خریدار می تواند بر اساس نوع کاربری خود محصول لازم را پیدا کند. فروش عمده به صرفه جویی در هزینه ها برای خریدار کمک می کند. خریدارن عمده معمولا تولیدکنندگان ملزومات بهداشتی و بیمارستانی هستند.

فروشگاه انواع پارچه تترون صادراتی در کشور

فروشگاه انواع پارچه تترون صادراتی در کشورپارچه سوییت مخمل در صنعت نساجی جایگاه خوبی از لحاظ صادرات دارند. تنوع رنگ و طرح، کیفیت و قیمت مناسب آنها باعث افزایش صادرات آن می شود.

محصولات درجه یک در تیراژ بالایی به کشورهای همسایه صادر می شوند. این محصول به عنوان بهترین صادرات حوزه نساجی شناخته شده است و صادرات آن توسط شرکت های بزرگ بازرگانی انجام می شود.

با نگاهی به فروشگاه های عرضه این محصولات می توانید لیستی از محصولات صادراتی با مناسب ترین قیمت به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما