قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی مرغوب در کشور

پارچه اسپان باند بیشتر برای بیمارستان ها استفاده می شود و در بین مردم به پارچه یک بار مصرف معروف است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. قیمت روز این پارچه با سرچ کردن در سایت گوگل قابل دیدن است، اما عوامل دیگری همچون جنس کالا و مواد به کار رفته در آن می توانند بر قیمت ها اثر داشته باشند. قیمت روز پارچه اسپان باند به وسیله تورم کم و زیاد می شود.

قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی مرغوب در کشور

خرید پارچه اسپان باند مرغوب در بازار داخلی

خرید پارچه اسپان باند مرغوب در بازار داخلی

برای خرید پارچه اسپان باند می توانیم به طور مستقیم از کارخانه ها و فروشگاه های معتبر این کالا را تهیه نمائیم. بیشتر بازار های داخلی محصولات مرغوبی را تولید می کنند.

وزن پارچه، رنگ بندی آن و طول رول از جمله فاکتور هایی می باشد که این پارچه را نسبت به انواع دیگر متمایز می کند. این کالا دارای وزن سبکی می باشد، بنابراین در بسته های بزرگ جاسازی می شود تا فضای کمتری را اشغال کند.

فروش پارچه اسپان باند در بازار جهانی

فروش پارچه اسپان باند در بازار جهانی

پارچه اسپان باند در بازار های جهانی از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است، چون در بافت آن از هیچ گونه تار و پودی استفاده نشده است و دارای دو عرض مختلف می باشد که هر کدام برای دوخت های مختلف به کار می روند.

این کالا از رنگ سفید، آبی و صورتی تشکیل شده است که هر رنگ مخصوص قسمتی از بیمارستان می باشد و افراد مختلفی از این رنگ ها استفاده می کنند. پارچه بیمارستانی ارزان در تمام نقاط کشور وجود دارد و به صورت بسته های بهداشتی عرضه می شود.

خریدار عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

خریدار عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی اگر به طور عمده خریداری شوند بیشترین تنوع را به خود اختصاص می دهند، چون این محصول بیشترین نوع مصرفی را دارد و اکثر افراد در طول روز با این کالا سرو کار دارند.

خرید عمده پارچه اسپان باند بسیار آسان می باشد، چون خریدار هزینه کمی را باید پرداخت می کند و طبق سفارش انجام گرفته کالا ارسال می شود. پارچه هایی که از جنس نخ می باشند در مقابل آتش کمی مقاوم تر هستند و آتش را به خود جذب نمی کنند.

قیمت انواع پارچه بیمارستانی‌ در بازار تهران

قیمت انواع پارچه بیمارستانی‌ در بازار تهران

قیمت پارچه های بیمارستانی در بازار تهران از نوسان بالایی برخوردار است، چون نرخ ارز اولین تعیین کننده قیمت محسوب می شود. قیمت پارچه های اسپان باند در بعضی مناطق متفاوت می باشد.

این پارچه دارای لایه های مختلفی است و مواد اولیه در ساخت آن پلی پروپیلن می باشد. خریدار پارچه اسپان باند بیشتر از پارچه های چهار لایه استفاده می کند که از نفوذ باکتری جلوگیری می نماید و برای تولید ماسک مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما