سوپر تابیده پشت پرده ای/فروشگاه مرکزی پارچه سوپر تابیده پشت پرده ای

سوپر تابیده پشت پرده ای یکی از انواع پارچه های پشت پرده ای و لباس دخترانه اسب تک شاخ است که با جنس اعلا و رنگ بندی که دارد جای خود را در بازار پرده باز کرده است چیزی که در این پرده ها مهم است این است که خوش ایست و شکیل باشد.
چون این پارچه معمولاً در پشت پارچه های مخمل قرار می‌گیرد در رنگ های شیری سفید کرم بیشتری فروش را در بازار دارد و جلایی خاص به پرده می دهد.

پارچه سوپر تابیده پشت پرده ای

پارچه سوپر تابیده پشت پرده ای

همانطور که گفتیم سوپر تابیده پشت پرده ای از انواع پارچه پشت پرده ای و لباس طوطی سانان است که آن را معمولا با عرض ۳ متر در بازار می بینید و این عرض آن را برای دوخت و هزینه ها بسیار دلخواه و پر فروش و همچنان پر مصرف کرده است. این پارچه از الیاف فیلامنت تولید شده که سهم بسزایی در زیبایی و ماندگاری، استحکام و عدم چروک آن دارد.
به پارچه های پشت پرده ای گهگداری پارچه آستری پرده هم گفته می شود و در همان رنگ های متداول بازار به فروش می رسد، البته اگر شما در متراژ زیاد بخواهید امکان سفارشی شدن رنگ هم وجود دارد.
هرچه الیاف آن از فیلامنت های بهتری باشد این پارچه دارای درخشش و جلا بیشترین شود و ظاهری زیبا به منزل شما می دهد.
یادتان باشد که این پارچه هم مانند همه پارچه های پشت پرده ای  علاوه بر زیبایی مانع ورود غبار و آلودگی و تابش نور مستقیم خورشید به خانه می شود .
چون سبک هستند، شستن آنها در منزل نیز راحت است و اتو کشی راحت تری نیز دارند که اگر آن را در منزل انجام می دهید حتما از حرارت ملایم و بخار استفاده  کنید.
چون معمولا در رنگ های روشن استفاده می شود دچار تغییر رنگ و بی رنگی نمی شوند.
نکته آیی که حتما در مورد آن نهایت توجه را داشته باشید این است که حتما متراژ را به درستی انتخاب کنید و بدانید چه نوع مدلی را میخواهید بعنوان پرده برای خانه و پشت پرده ای بدوزید، در صورتی که اطلاع چندانی در مورد متراژ سوپر تابیده پشت پرده ای ندارید از فروشنده  با تجربه و دوزندگان پرده های خانه حتما کمک و مشاوره بگیرید تا بهترین پارچه با بهترین قیمت و بهترین متراژ را خریداری کنید و زیبایی خانه خود را چندین برابر کنید.
این پارچه نسبت به سایر پارچه های تابیده به دلیل  نوع تولید کیفیت بالایی دارد و گزینه بسیار مناسبی برای پشت پرده ای ها می باشند.

معایب و مزایای خرید آنلاین پارچه پشت پرده ای

انواع پارچه سوپر تابیده پشت پرده ای

خرید بصورت آنلاین و غیر حضوری  هم مانند هر فعالیت تجاری دیگری اگر صادقانه بخواهیم درباره آن سخن بگوییم معایب و مزایای خود را دارد که به صورت تیتر وار به آن اشاره می کنیم.
مزایا : راحتی، قیمت های بهتر و مناسب تر، تنوع بیشتر به دلیل وجود وبسایت های خیلی زیاد ، ارسال آسان برای هدیه  و کیفیت در هر کجای دنیا ، ارتباط کمتر با جمعیت و شلوغی ، مقایسه راحت و بدون دغدغه قیمت ها ، خرید بدون فشار و استرس فروشنده ، خرید هر جنسی بدون احساس خجالت مانند اشیا آسیب دیده و غیره .
اما معایب خرید اینترنتی: تاثیر منفی بسته بندی و گاز بر محیط زیست ، مشکلات حمل و نقل و تاخیر ، خطر تقلب و عدم صداقت ، کنترل کمتر جنس از لحاظ کیفیت و نبود نمونه ، گذراندن زمان بیش از حد آنلاین، فرایند مرجوعی کالا می تواند سخت باشد، شما دقیقا نمی دانید چه چیزی برایتان ارسال می شود؟! وب سایت های غیر کاری، کلاهبرداری یا پیچیده و در انتها عدم کمک فروشنده.
اما با همه این اوصاف شما با خرید از ما می توانید کیفیت ، قیمت و راحتی را داشته باشید.
مجموعه ما با داشتن سابقه‌ای طولانی در امر فروش انواع پارچه می تواند به شما این نوید را بدهد که بهترین سوپر تابیده پشت پرده ای را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت کارخانه به شما تحویل بدهد جهت خرید شما می توانید با کارشناسان فروش ما لینک شده و موجودی و قیمت را مطلع شوید.
کارشناسان ما هر روز در دفتر به سوالات تلفنی و حضوری شما پاسخ خواهند داد ساعات تماس از شنبه تا چهارشنبه است ۹ صبح الی ۶ عصر خرید از ما شما را به مشتری دائمی ما تبدیل خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما