تولید بهترین پارچه ترگال مشکی

تولید بهترین پارچه ترگال مشکی به روشی ویژه دارد. این نوع پارچه برای مصارف مختلفی تولید می شود و با توجه به آن کیفیت مختلفی دارد.
پارچه ها، در انواع مختلفی وجود دارند، ترگال یکی از محبوب ترین پارچه هاست، که با توجه به انواعی که دارد، مورد توجه عده ی زیادی قرار دارد.
هر کدام از انواع این پارچه، ویژگی های خاص خود را دارند. این پارچه بسیار مقاوم و محکم است، این ویژگی باعث شده است، که برای دوخت لباس فرم مدارس و انواع مانتو های اداری مورد استفاده قرار گیرد.

پارچه ترگال مشکی

مزیت های پارچه ترگال

یکی از مزیت های این نوع پارچه این است، که به راحتی چروک نمی شود، این ویژگی باعث شده بتوان از آن با خیال راحت در محل کار استفاده کرد.
این نوع پارچه ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند، در دوخت مانتو، لباس مدارس و اداری به کار برده می شوند.
علاوه بر تمام این موارد، رنگ ثابت و مقاومت بالای از برتری های این پارچه به حساب می رود. این ویژگی باعث شده است، برای دانش آموزان که تحرک زیادی دارند، مناسب باشد.
علاوه بر این، این پارچه، بسیار ارزان است و برای تولیدی هایی که لباس فرم تولید می کنند، بسیار به صرفه است، که از این نوع پارچه استفاده کند.

پارچه ترگال مشکی

انواع پارچه ترگال برای مصارف مختلف

پارچه های ترگال با توجه به نوع، دارای مصارف مختلفی هستند. مثلا پارچه کجراه ترگال، با توجه به ضخامتی که دارند، معمولا در تولید لباس مناسب هستند.
نوع پنبه ای پارچه کجراه به دلیل ویژگی هایی که دارد، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تولید کار هستند. نوع مشکی این پارچه، برای تولید مانتوی اداری بسیار مناسب وشیک است.
پارچه ترگال کتان و کجراه از نوع پنبه، بهترین و ارزان ترین پارچه برای تولید انواع یونیفرم هستند. این نوع پارچه درصد مختلفی از الیاف پلی استر پنبه و ویسکوز را دارا می باشند.
هرچه پنبه استفاده شده، در بافت این پارچه بیشتر باشد، تبادل حرارتی لباس راحت تر می شود و همچنین کیفیت پارچه بالا می رود.
کجراه، به دلیل درصد پنبه ای که در آن به کار رفته است به پارچه نسوز هم معروف شده است و به همین خاطر مصارف زیادی دارد.

پارچه ترگال مشکی

تولید پارچه ترگال مشکی

تولید هر پارچه، با کیفیتی نیازمند صرف وقت و هزینه است. پارچه ترگال با قیمت ارزانی که دارد و همچنین راحتی برای محل کار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
خانم ها، اکثرا برای دوخت مانتو مشکی اداری از پارچه ترگال مشکی به خاطر مزایایی که دارد استفاده می کنند. این پارچه، به دلیل قیمت مناسبش همواره تولیدی های زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین برای تولی مانتوهایی که در حراجی ها به فروش می رسند، معمولا از این نوع پارچه استفاده می کنند.

تماس با ما